Voorafgaand aan de wedstrijd ADO Den Haag-FC Twente was er een belangrijke mededeling via een ‘telefoongesprek’ tussen ADO Den Haag-hoofdtrainer Henk Fraser en Sales & Marketing Manager van Basic-Fit John Verhouden. Op de videowalls werd van dat gesprek een filmpje vertoond. De uitkomst was dat Basic-Fit in het seizoen 2016-2017 voor het zesde achtereenvolgende seizoen hoofdsponsor zal zijn van de Haagse Eredivisionist.
Basic-Fit staat komend seizoen niet alleen op het shirt, ook op de LED Boarding, vaste boarding, op de Jeugdopleiding, en in de online en gedrukte media zal de naam van de sportschoolketen weer prijken.
John Verhouden, Sales & Marketing Manager van Basic-Fit, is blij met de samenwerking: “Onze naamsbekendheid is de afgelopen jaren flink gestegen. Wij behalen onze doelstellingen ruimschoots en dat is mede te danken aan ADO Den Haag. Daarom hebben we besloten de samenwerken een vervolg te geven.”
Jan Willem Wigt, Algemeen Directeur van ADO Den Haag, is zeer verheugd met de contractverlenging: “Het is fantastisch dat sponsoren, en zeker in dit geval onze hoofdsponsor Basic-Fit, vertrouwen heeft en houdt in ADO Den Haag. We gaan er volgend seizoen weer een prachtig jaar van maken en zijn maar wat trots dat Basic-Fit hier opnieuw deel van gaat uitmaken.”
Foto: John Verhouden van Basic-Fit (links) en Jan Willem Wigt zetten hun handtekening onder een nieuw contract.
Foto ADO Den Haag