Meer merkartikelen bij ALDI in het assortiment

Vanaf vorige week biedt ALDI haar klanten nog meer bekende merkartikelen in het standaardassortiment aan. De uitbreiding betreft producten van Unilever zoals Blue Band halvarine, Calvé mayonaise, Unox knakworst en Lipton Ice tea. Het structureel aanbieden van merkartikelen past binnen het beleid van de onderneming om het aanbod continue te verbeteren: de wens van de klant staat hier voorop, evenals het principe beste prijs-kwaliteitverhouding.

Dat ALDI steeds bekender is om de beste prijs-kwaliteitverhouding, wordt steevast door consumentenorganisaties erkend. Bij de Consumentenbond (*1) en televisieprogramma’s als Kassa (*2) komen de producten van de supermarkt veelvuldig als best getest uit de bus. Ook het principe ‘Hoge kwaliteit – Lage prijs’ wordt door hen bevestigd: ALDI is recentelijk weer als de meest voordelige supermarkt aangemerkt.
Klanten vragen naast een goede prijs-kwaliteitverhouding vaker om duurzaam geproduceerde en biologische producten. In de afgelopen jaren heeft ALDI steeds meer gecertificeerde, duurzame artikelen in het assortiment opgenomen (onder meer cacao-UTZ en FAIRTRADE).

Meest tevreden personeel
Uit onderzoek (*3) eind 2015 is gebleken dat ALDI door medewerkers van supermarkten het best gewaardeerd wordt als werkgever. ALDI scoort zeer hoog op het gebied van arbeidsvoorwaarden en uitmuntend op salaris. Daarnaast zijn de medewerkers van de meer dan 500 vestigingen van ALDI zeer tevreden over doorgroeimogelijkheden, baanzekerheid en cultuur.
Kijk voor meer informatie op www.aldi.nl.

(*1) Bron: Consumentengids juli/augustus 2015
(*2) Bron: Kassa-Boodschappentest 14 mei 2016
(*3) Bron: Incompany, december 2015

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.