Leontine Smith genomineerd voor Vrouw in de Media Award (Zuid-Holland)
Mediaplatform VIDM en sprekersbureau Zij Spreekt hebben zojuist bekend gemaakt dat Leontine Smith (directeur/eigenaar van Smith Communicatie) genomineerd is voor de Vrouw in de Media Award in de provincie Zuid-Holland. Op de shortlist van 10 genomineerden in Zuid-Holland zijn naast Leontine ook burgemeester Pauline Krikke, Marja van Bijsterveldt burgemeester van Delft en zeilster Marit Bouwmeester opgenomen. Op voordracht van journalisten en voordrachten door het publiek zijn de vrouwelijke deskundigen geselecteerd die in aanmerking komen voor een Vrouw in de Media Award. Leontine heeft dit jaar precies 15 jaar geleden Smith Communicatie opgericht, dat inmiddels is uitgegroeid tot een landelijk bekend PR & Communicatieadviesbureau, gespecialiseerd in strategische communicatie, PR & evenementenorganisatie. “Wij hebben natuurlijk dagelijks contact met journalisten en om die reden beschouw ik deze nominatie dan ook als een grote eer. Een prachtig begin van 2018 waarin wij met ons topteam ons 15-jarig jubileum vieren!” aldus Smith.
De prijs is in het leven geroepen aangezien nog steeds 80% van alle mensen in de media man zijn. Dit terwijl vrouwelijk rolmodellen in zowel de regionale als landelijke media zo belangrijk zijn. Vorig jaar won Omroep West presentatrice Debby Roukens de Vrouw in de Media Award Zuid-Holland en Dafne Schippers de landelijke award. Vanaf vandaag kan het publiek stemmen op de genomineerden, en zo aangeven wie zij zien als dé deskundige die zich het best heeft geprofileerd in de media. Er kan gestemd worden tot zondag 4 februari op www.vrouwindemedia.nl. In de tweede week van februari worden de awards uitgereikt.
Over Smith Communicatie
Smith Communicatie is dit jaar precies 15 jaar een landelijk opererend Public Relations en communicatieadviesbureau, met een sterke basis in haar vestigingsplaats Den Haag. Vanuit de strategie van de opdrachtgevers worden complete (online) marketingcommunicatieplannen ontwikkeld en uitgevoerd, waarbij de mix van strategische communicatie, PR en live communication centraal staat. Dit met als resultaat dat Smith Communicatie een hoge ‘track record’ heeft in het realiseren van zichtbaarheid voor haar opdrachtgevers. Het bureau werkt onder andere voor de Koning Willem I Stichting, WTC The Hague & Rotterdam, Unibail-Rodamco, DOBLA, NederlandSchoon, Hilton The Hague, British School in the Netherlands, Paagman, Internationale Vrouwendagviering Den Haag en de Gemeente Den Haag. Voor meer informatie: www.smith-communicatie.nl
Foto: Leontine Smith, directeur/eigenaar Smith Communicatie.
Foto: Studio Nelson