Toeristisch seizoen Westland geopend

Op 1 april heeft Stichting Bezoek Westland het toeristische seizoen 2019 geopend in aanwezigheid van 100 partners uit de toeristische & recreatieve sector. Voorzitter Angelique de Wit blikte, in aanwezigheid van burgemeester Arends, kort vooruit naar het komende seizoen en de plannen en activiteiten die Bezoek Westland organiseert. Wethouder Karin Zwinkels sprak via een videoboodschap de aanwezigen toe over haar plannen met toerisme en de vele mogelijkheden die zij ziet voor Westland.

De eerste gastspreker van de middag was Manon van der Ende van NON pop-up. Zij vertelde op inspirerende manier over haar coffee bar/cateringbedrijf en waarom zij zo graag met Westlandse producten werkt. Vervolgens presenteerde Bezoek Westland de vijf themamaanden, drie campagnes en het nieuwe promotiemateriaal voor 2019. Hierbij ging bijzondere aandacht uit naar de Bezoek Westland-promotiekrant die begin april bij 105.000 huishouders in de regio verspreid zal worden (in Maassluis, Maasland, Maasdijk, Hoek van Holland, Delft, Delftgauw, Nootdorp, Pijnacker, Den Hoorn, Schipluiden, Loosduinen, Kijkduin en Ockenburgh) en die als doel heeft regiobewoners kennis te laten maken met het toeristische/recreatieve aanbod van Westland. In de krant is te lezen over fietsen, varen, wandelen, de kust, streekproducten, bloemen, horeca en winkelen. Ook biedt de krant een uitgebreide Uitagenda voor heel 2019.

Gastspreker Bas Hoogland (oud commercieel directeur van Landal GreenParks) sloot de middag af met een inspirerend en humoristisch betoog over het belang van klantvriendelijkheid. Daarbij had hij nuttige tips voor de aanwezige Westlandse ondernemers en de gemeente.

Foto: Het Bestuur van Bezoek Westland toont het nieuwe promotiemateriaal voor 2019.

Foto Joke van Geest

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.